Från nattens mingel till barnkalas...

 
 
 
Alltså hur mycket gott bjöds vi inte igår....massor! Fantastisk plock-buffé stod framdukad och jag var såklart tvungen att backa .. men bara en gång ;)
 
 
Oj oj är allt lite trött i luvan idag men ändå var jag duktig och bröt upp redan vid 23.30-tiden! Men man klarar liksom inte allt för mycket party nu för tiden.
Trevligt som tusan hade vi, men jag blev nästan bara sittande vid ett bord och hann inte ens prata med en tredjedel av gästerna...
Har knäppt en del kort men de håller jag för mitt privata bruk, inte för att de var något "farligt" men då det är personer som man inte vet om de vill hamna "offentligt" ute i cyber...
För så kan det ju vara. Jag brukar resonera att vet jag att en person har Facebook och lägger upp bilder på sig själv där då brukar de även kunna hamna på bild i min blogg. Men med foton som jag tar på människor som jag inte känner så väl dom lämnar jag inte ut...
Hur tänker ni andra som har bloggar? ja även ni som inte har det, vad är OK?
 
Mitt tidiga hemgående berodde också på att jag och mini ska på kompisen Alvins 4-årskalas om ett par timmar. Och ett trött dunkande huvud i kombo med barnstoj är väl sisådär.... :)
Direkt efter kalaset går vi på bio, Pettson och Findus, då kanske man kan slumra en stund ...hi hi
 
//PIllan


Wow, så mycket gott!! Duktig du var som bara backade en gång! :)

Och jag lägger aldrig ut bilder på andra än mig själv och mina barn. Det har kanske hänt någon gång, men då frågar jag alltid först. Och jag frågar alltid min 14-åring, hon vill helst inte alls vara med på bloggen längre. 5-åringen får dock vara med ett tag till utan att jag frågar, men sen blir det nog dags för det där med! :)
Kram!

Ja att festa på som man gjorde förr det går liksom inte,ialla fall för mig haha jag var slut en hel vecka efter 50 årsfesten som var förra helgen:)Hade kräftskiva tillsammans med grannarna på våran gata i Fredags och det blev vatten för min del och detta med att ta bilder det är ju så vansinnigt kul men jag blir lite fegis att lägga ut bilder på folk som inte vet om att man har blogg och man vill gärna inte skrika ut att "hej allihopa jag har en blogg" :)vill du vara med på bild liksom;)men det är superkul att kunna lägga ut och minnas men det känns lite halvtaskigt om någon inte vill hamna ute i cyberworld:)kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se