Fredagstipset

 
 
 
 
HM har mycket snygga träningskläder till bra priser!
Kanske inte de mest funktionella inom ex löpning men i gymmet funkar de utmärkt! Jättesnygga linnen här i härligt orange och tightsen var riktigt sköna med en resår i midjan som inte sitter åt för hårt utan helt lagom!
Såg att man just nu får 25 % på valfri vara, bara uppge koden 2200, happy shopping!
 
 
Fredag igen!
 
Jag och mini pysslar här hemma under förmiddagen, byta sängkläder, storhandla, laga mat och städa... Sedan väntar nämligen en arbetshelg för min del och då är det skönt att vara "i hamn" med sådana grejjer!
 
Igår var det tyst här inne och det beror på att jag jobbade hela dagen och drog sedan direkt på en golfrunda med en kollega. Mitt spel har gått riktigt uselt den senaste tiden så jag tappar hoppet om mej själv.... Hoppas att A kan ta sig tid och gå en runda snart så han kan "hjälpa mej" !!
 
I morgon kväll har vi kräftkalas med jobbet och vi ska hålla till hos en granne till mej så det blir perfekt med gångavstånd :)
Ska bli trevligt då vi har allt för få fester med arbetskamraterna, alltid kul att umgås även utanför jobbet ;)
 
Nu ska jag sätta fart här!
 
//PIllan
 


Tycker också att de har bra och billiga träningskläder! Fungerar utmärkt. Har nyligen köpt hem en ny uppsättning så hoppas den kommer snart. Trevlig helg!

Snygga träningskläder! Har faktiskt inte köpt det hos HM, men det kanske man skulle börja göra!
Och ha en härlig fredagskväll!
Kram!

Linnet är riktigt snyggt! :-)

Missar tyvärr en kräftskiva med kollegorna ikväll på grund av att vi drar tidig morgon till Norge imorgon o hälsar på sonen. Alltid kul att träffas utanför jobbets väggar. Snygga träningskläder på en snygg o vältränad kropp. Ha en toppenhelg. Kramisar Tina

Håller med - superfina kläder!

Och jäklar vilken snyggt tränad kropp du har! :-)

KRAM





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se