Kräftor, kex & gamla ex...

 
 
 
 
 

Så gott det var med ett litet kräftkalas igår! Tungan jublar och gör volter när man sätter läpparna mot den där röda lilla krabaten och suger till....
Ostar, kex och västerbottenpaj får också slåss om gommens uppmärksamhet och gör ett bra jobb!
Men det är stor skillnad på kräftor och kräftor, titta på bilden ovan så ser ni att det liksom är två olika lager.. De på toppen är mycket ljusare och dessa är svenska som A och Nikki tagit hem från Sundborn, YUMMIE!!
 

När det började skymma var det dags för dopp i tunnan! Jag och Nikki badade tidigare på kvällen men det stoppade inte mini att joina herrarna med... :)
Den här bilden är lite speciell för detta är nämligen tre "generationer" boyfriends of mine...!
Mr O som jag dejtade från jag var 16år tills jag var 20
Herr P som följde tätt därefter och som jag dessutom fick min underbara Filippa tillsammans med
Osså A, som jag förhoppningsvis ska leva med till The End.. ;)
Konstigt...? Ja för vissa kan det säkert upplevas som aningen konstigt att vi umgås ibland men för oss funkar det och är inget märkvärdigare än att gamla vänner träffas!
 
 
Idag tog vi sovmorgon, riktigt skönt då ändå regnet smattrar mot rutorna...
Jag ska åka till gymmet både för att styrketräna och att fixa ett Aerobics-pass. Detta drar nämligen igång på tisdag så det gäller att vara förberedd !
Ska bli så skönt att alla nu i veckan återgår till jobb, skola och dagis, träningen kör igång och vi får alla en daglig rutin att återgå till!
Vi har fortfarande flera kommande helger uppbokade i kalendern med festligheter att se fram emot så denna hösten ska nog bli riktigt bra!!
 
//PIllan


Vad mysigt och vad fint att ni alla kan umgås. Kram

Vilken underlig med kul situation med grabbarna. Skönt att ni verkar ha en så bra relation!
Och du, jättegott med pajen!!

Åh vad gott med kräftor! För vår del blir det ingen kräftskiva i år så vi får nog ta och handla hem lite kräftor ändå :).
Härligt att ni kan umgås så bra!

Hoppas du får en bra start på veckan! Kramar

Men åhhhh vad sugen jag blev på kräftor nu då :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se