Skön start på veckan

 
 
Hallå måndag!
 
Alltså jag har varit på massage med stort M!!
Min mamma går hos en kvinna som är från Thailand så jag tänkte att jag också skulle prova... WOW
Detta var utöver det vanliga om jag säger så. Har aldrig varit i Thailand men ni som varit där kanske har unnat er en massage...?!
I över en timma jobbade hon med precis hela mej och hon använde verkligen hela sin kropp.
Hon började med fötterna och utbrast genast att -Du har problem med nacke och huvud! Ehh jo tack jag vet...
När hon väl var uppe vid min nacke så kan jag säga att hon tog i!!! Jag gillar verkligen hårda nypor så detta var en dröm för mej :)
Har nog aldrig känt mej så "genomarbetad" någonsin....
Väldigt spartanskt då man fick ligga på en madrass på golvet och hon använde nån olja/linement som verkligen kändes i huden. Låg på rygg, på mage och båda sidorna, hon drog i mina armar ben och fingrar.
Fötter, händer, armbågar.... kändes som hon var över hela mej, inget för lite känsliga eller blyga personer men jag var mer än nöjd!!
 
Så nu har jag verkligen fått en skön start på veckan och i morgon lyxar jag mej med att besöka frissan, välbehövligt efter en låång sommar!
 
//PIllan
 


Så skönt att du fick en rejäl massage. Skulle själv behöva få massage! Tror de flesta över 18år skulle behöva det.
Man sitter konstigt,genar när man ska bära och lyfta saker... Måste nog snart boka en massage jag med.. Så fin du är! Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se