Våfflor och frivändningar

 
 
 
Vi äter väldigt sällan våfflor då jag anser att det mer är en efterrätt, men igår till lunch blev det ett gäng ;) Vi gjorde en stor fruktsallad till så man får i sig vitaminer i alla fall! Grädde såklart och Nikki ville även ha lite hallonsylt....
Man håller sig inte mätt vidare länge men  igår var det OK då vi skulle äta middag tidigt eftersom vi hade olika kvällsaktiviteter inbokade.
 
 
 
Mitt i veckan men jag har liksom lite måndag eftersom jag varit långledig.
Jag och Nikki mötte upp Johanna och Sigge i gymmet kl 8 i morse, så vi var riktigt på hugget!
Körde endast tre olika övningar med stänger men vi blev helt slutkörda!
Frivändningar
Rraka marklyft med rodd
Sumo deadlift Highpull (knepiga ord...;)
Fokus på teknik och speciellt för mej så jag inte överbelastar nacken men vi fick vad vi ville, svett, puls och endorfiner!!
Tror vi lyfte ca 40 minuter effektivt och var riktigt trötta efteråt.
Barnen hade som vanligt kul och gjorde banor och byggde kojor, alla nöjda mao!
 
Nu jobb //PIllan
 
 


gott med våfflor och en fräsch fruktsallad!=)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se