Biomys, tacos & julaftons prinsessa

 
 

Älskade lilla prinsessan på julafton!
HM fick leverera från topp till tå.... Älskar sådana tyllkjolar, förmodligen för att jag aldrig fick någon själv som barn, utbudet på sådant var ju begränsad på min tid... liksom lite mer manchester i orange och brunt :/
 
 
Go kväll i stugorna
Hur har ni det...? Har ni gått in i mat och godis-koma... ha ha ha! Själv sitter jag och sippar på ett glas rött och i magen ligger annandags-tacosen :) Har blivit något av en tradition hos oss!
Ingen baluns för mej i kväll även om jag har flera hemvändande vänner som ska på lokal... Äsch jag prioriterar soffan helt enkelt! Trist men sant
 
Direkt då jag slutade jobba idag så mötte jag upp A för att ha lite bio-mys på tu man hand (händer väl typ ett par gånger om år). Vi såg "Micke & Veronica".
Kan absolut rekommenderas, kärleksmoovie med mycket humor! Alldeles lagom på alla sätt :)
 
Nu har jag äntligen två dagars ledighet att se fram emot! Trist bara att det plötsligt blivit så kallt :/ Men det är skönt att bara vara.....
 
//PIllan


Så sockersöt 💗önskar en god fortsättning på julen

Så söt liten tjej!=)

Hos oss blev det annandagspizza:D God fortsättning! Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se