Dagen före...

 
 
 
 
Hej på er
 
Vill hinna med att önska er alla en riktigt God Jul redan idag! För jag gissar att ni och även jag har annat för oss i morgon... ;)
Jag ska som sagt tillbringa denna kväll på jobbet och jag har till och med köpt med mej en Bingolott ifall det blir lugnt så kan man hoppas på vinst! Det brukar dessutom vara överflöd med glögg, pepparkakor, frukt och godis såhär i juletider så det lär nog inte gå någon nöd på mej ;)
 
Nu tar jag en liten paus här inne men inom ett par dagar så blir ni såklart uppdaterade med julafton i bild och text!!
 
Julekram PIllan


Åå vilken fin bild på er. Önskar dig o familjen en riktigt God Jul. Stor julkram Tina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se