En rosa goding

 
 
En riktig överraskning fick jag på jobbet idag....
Vi hade nämligen glöggfest med sedvanligt "spritlotteri" i helgen med kollegorna. Jag jobbade och kunde inte vara med men lotter hade jag köpt... Vann dock inget :(
Men en av killarna på jobbet vann denna finfina Lanson och tyckte tydligen inte att det passade hans smak. Därför ställde han den bredvid mej idag och sa God jul Pernilla! Va vilken kille va! Den passar nämligen mej perfekt!!
 
 
Nu är det nära dopparedagen
Jag är hemma igen från jobbet och har städat upp oredan som min kära sambo ställt till med i morse... Han hade nämligen dragit ut typ hela vårt förråd över halva köket då han skulle hitta reservnyckeln till bilen. Han har åkt iväg över dagen för att hämta våran nya bil... En lagom julklapp till sig själv ;)
 
Jag längtar till att klockan ska bli 18 för då är det dags för ett extra långt yoga-pass med efterföljande glöggmys! Åh som jag saknar yogan, som dock kör igång efter nyår igen!
Ska bli ljuvligt att få tänja och pressa kroppen till mjukhet såhär då stressen lätt kan få hjärnan att gå på högvarv så axlarna åker upp till öronen....
 
Ses i morgon //PIllan
 


Åh Jah skulle verkligen behöva städa oredan här med.. Tiden räcker inte till

Men vilken snäll kille som gav dig en lanson=) Härligt med ny bil. god jul! kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se