Hej lördag, Hej jobbet

 
 
 
Ett alldeles nytt halsband får piffa upp min "dagens". Både med stjärnor och tassle ;)
Köpt på en affär med mycket inredning men även en del smycken, minns ej vad den heter men den ligger i Birsta...för er som brukar vara där!
 
 
Jamen hej på er också
Strax ska jag checka in på jobbet och köra fram till den 23 med ett kort uppehåll på julafton... Sedan är det på´t igen bara!
Någon som undrade vad jag jobbar med och det är ett tag sedan jag skrev om det... Trafikverket är min arbetsgivare och jag sitter på en stor driftledningscentral där vi styr tågen. Så vi jobbar därför 24/7 året runt, ja för tågen de rullar oavsett det är Kalle Anka på tv:n eller små grodor som hoppar runt stången.....!
 
Önskar er en härlig lördag med snabb nedräkning mot dopparedagen
 
//PIllan


Så fint skåp du har bakom dig 😍de gröna byxorna du har på dig i förra inlägg vart kommer de ifrån?kram o trevlig kväll

så fin du är!=)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se