In i duschen, det vankas julbord!

 
 
Ett helt fantastsikt väder har dagen bjudit på, solen har strålar från en klarblå himmel men nu är den på väg ner...
Själv har jag dock hänt inne på jobbet fram tills nu, men solen ger energi även genom fönstret!
 
 
 
Och här har ni mej, som hastigast.... Inga grå hår på huvudet längre, skönt!
 
 
Ska alldeles strax slänga med i duschen och hoppa i den lilla svarta för det vankas julbord med kollegorna! Första "bordet" för mej.... mmm längtar efter sill och lax!
Det blir bara julmust för min del, har velat fram och tillbaka men då jag inte orkar fixa någon skjuts så blir det inge vin ikväll ;) Äsch tycker ändå att det är godast just med must till julens mat!
 
Ha en fin kväll  //PIllan


Så trevligt! Hoppas att du får en riktigt härlig kväll! (och ja, julmust är det bästa)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se