Lussefia med näsblod...

 
 
 
Lilla lucia med tuss i näsan (som hon prompt skulle ha kvar) och Filippa som tidigare på dagen varit tärna.
 
 
Fredag är kommen och jag ser fram emot en ledig helg med en hel del roligheter!
Granen ska fram och mini-gänget ska träffas för att fira Lilla Julafton. Jag ska en sväng till Sundsvall för att jaga klappar och insupa lite julatmosfär (läs julhets).....
Plus såklart en del träning och mys med familjen. Filippa åker dock även denna helg till fjällvärlden för träning!
 
Igår eftermiddag var det dags för Nikkis förskola att bjuda på Lucia-tåg.
Nikki började blöda näsblod 1 timma innan men vägrade att ta bort tussen inför framträdandet ;) Hi hi sånt man minns och till och med är lite kul på bilderna! Fröken bestämd....
Filippa lussade enligt tradition i niornas tåg på morgonen och där var det en kille som bar ljuskronan i år... Ja lite spex blev det såklart och han gjorde tydligen en bejublad entré  då tärnorna sjöng "This boy (girl) is on fire"
 
Ha nu en fin fredag //PIllan
 


Så mysigt med lucia firande,vi har på Måndag på förskolan.söta tjejer och kul med kille som var Lucia:)kan tänka mig det var lite poppis:)kram o trevlig helg





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se