Myskväll hos Susanne

 
 
 
Susanne använder sig av Rosenserien och Chokladserien, då hon utbildat sig hos dem som tagit fram dessa ekologiska produkter!
 
 
Det gäller att ta chansen och få en gratis kvällsrengöring då tillfälle ges! Tyvärr hann jag inte först... ;) Men jag har bokat tid och ska göra en rejäl ansiktsbehandling dagarna före jul!
 
 
Massor med härligt mineralsmink i massor med färger!
 
 
Igår kväll begav jag mej till min kollega Susanne som gått och utbildat sig till hudvårds-terapeut!
Vi fick en liten privat genomgång av vilka behandlingar som hon utför och även lite fördjupning i produkterna. Klämma och känna, sådant gillas. Jag har aldrig använt dessa produkter men bara hört gott om dem och därför varit på vippen att köpa, så nu passar jag såklart på då de finns direkt i min närhet!
Båda serierna, Rosen och Choklad, är ekologiska, 100 % naturliga och svenskproducerad.
 
För er som bor i närområdet rekommenderar jag att ni genast kontaktar Susanne då hon just nu har galet bra priser både på behandlingar och produkter!!
Behandlingarna är billigare eftersom hon inte riktigt är färdig med kursen och det då liksom räknas som "elevbehandlingar" Så passa på och köp till dig själv eller kanske i form av presentkort i julklapp :)
Produkterna är det 15% rabatt på december ut, så även där Passa På!!
 
För egen del känns det toppen att vi/jag äntligen har en hudvårdsterapeut på orten så jag slipper åka långt för denna lyx. Försöker verkligen unna mej detta mer och mer på äldre dagar!
 
//PIllan
 
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se