Nygamla vänner

 
 
Nikki och nya vännen Minna som kom på besök idag. Det blev mycket sång och spex då dom båda gillar att "apa sig"
 

Nikki visar Minna "Valle-dansen" på plattan och sedan var det full fart ;)
 
 
En riktigt skön lördag So Far.....
Har haft besök av en av mina bästa vänner, Anna och hennes Minna som också är 4 år, precis som Nikki. Vi ses ju inte allt för ofta då hon numera bor i huvudstaden men det är lika roligt då det väl sker. Det var förresten i hennes hus i Turkiet vi tjejer semestrade i maj!
De små tjejerna har inte setts på 2 år så de känner ju inte varandra som vi mammor gör men det hindrade inte från lek och stoj i några timmar. I sommar hoppas vi kunna ses lite mer och längre .....
 
Nu har A och Nikki åkt till fjällen och för en stund sedan åkte även Filippa med sin pappa till samma fjäll (fast en annan stuga). Så här hemma är det jag och katten kvar....
Jag har städat övervåningen och får ta nedervåningen i morgon. Skönt att få bort lite jul-damm och även plocka bort lite vissna hyacinter.
Så nu ska jag slänga på mej träningskläderna och spendera nån timma i gymmet innan jag landar i soffan med en stor skål med fruktsallad, no more candy for me...!
 
//PIllan


Vilka goa tjejer! Och härligt när barn hittar varandra sådär!
Ha fortsatt goa juldagar!
Kram Jennica





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se