Objuden gäst.. så vi ses nästa år!

 
 
 
Hej på er
 
Jag har tyvärr fått påhälsning av förkylningsbacillen...
Hade inte alls planerat denne som gäst men så bidde det...! Inge ont i halsen eller så men massor med nys och snytning :/ Känner mej lite "matt i lacken" och kör på 75% av min vanliga energi
Hade sett fram emot ett riktigt skönt nyårs-pass med Johanna men detta blir icke av ... Får glädjas åt en våldsam träningsvärk i rumpa och ben sedan i förrgår :)
 
Ska iväg och försöka handla all mat i eftermiddag så det är klart tills i morgon, kan bara ana hur många andra som gör detsamma, gah!
 
Nu stänger jag "bloggbutiken" för i år och vill tacka er alla för att ni tittat in här!
Vi ses nästa år med förhoppningsvis massor med energi, nya upptåg och ett hälsosamt år!!
 
GOTT NYTT 2015
 
//PIllan
 


Krya på dig och på återseende!

Krya på dig och tack för en helt underbar blogg, helt perfekt.

Krya på dig! Och gott nytt år!

KRAM

Nä vad trist Krya på dig!! Gott Nytt År. Kram Anette

Gott nytt år fina du och släng ut förkylningen omedelbums!!!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se