Sovmorgon & sen frukost

 
 
Serverade mej själv bananpannkakor toppade med stekta äpplen med kanel, valnötter och lite lingon som bryter av fint i smak!
 
 
Smoothie fick bli med jordgubbar med en aning kokos, mumma!
 

Såklart tände jag det andra ljuset, lyssnade på Bing Crosby och njöt av lugnet!
 
 
God dag
 
Alltså det är nästan lika liten sannolikhet som om jag skulle vinna drömvinsten på Lotto men idag hände det! När jag vaknade var det redan ljust, jag tittade snabbt på klockan, 09.01!!
WOAW!! Snacka om att koppla av .....
Jag var hemma från julbordet och i säng kl 01 så jag hade ju sovit mina 8 timmar, som är mitt optimala sömnbehov så inget konstigt egentligen.
Men som sagt så är jag en riktig morgonmänniska och fast jag varit uppe sent så brukar jag som längst sova till typ sju.....
 
Klev upp och gjorde en mumsig frukost här i min ensamhet, njutning! Men nu är A och Nikki på väg hemåt igen och jag längtar!! Jag ska strax iväg och jobba så jag bad dem komma till jobbet en sväng senare så jag får pussa på dem ♥
 
Önskar er en skön 2:a Advent //PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se