Stämningen blåser bort...

 
 
 
 
Lilla minigranen med några paket får hålla ställningarna tills den rätta granen kommer upp, kanske redan nu till helgen...?!
 
 
Hej på er
 
Vaknade i natt att det riktigt tog i och ven runt husknutarna! Usch jag gillar verkligen inte blåst och minns med fasa för ganska exakt ett år sedan då Ivar drog in.... Hujedamej!
Hade förväntat mej snö ute i morse men nej, regn, regn och fortsatt grått :/ Stämningen har liksom blåst bort känns det som!
 
Har precis skickat iväg ett gäng med julklappar med mina föräldrar som åkt till min mormor. Men såklart så hittade jag en klapp som jag glömt bort...och nu har dom ju redan åkt ... varför är det alltid så?
Man hittar nåt undangömt, gärna då julen är över! Ska försöka få detta paket till innehavaren före julafton på nåt sätt ;)
 
Håll i hatten //PIllan


Men så fint du slår in! Här sattes faktiskt granen upp för ett par dagar sedan men jag vågar inte lägga klapparna under.. Då blir 3 åringen galen ;)

Vilken mysig blogg du har! Hittade hit idag, kram ♥

Så mysigt!

här har de också blåst en massor...





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se