Tisdagstallriken

 
 
Ja på dagens tallrik är fokus mest på tillbehöret!
Strimlad röd kål, rött äpple i bitar, valnötter och lingon som toppas med smält kokosolja med en gnutta honung!
 

Ett gott och nyttigt tillbehör som passar bra till mycket men just idag i sällskap med stekta quornfiléer och en senapssås plus några sugarsnaps!
 
 
Lite julsmaker blir det allt med dagens tips, rödkål-sallad!
 
 
Morning på er
 
Idag har jag och Nikki en välbehövlig ledig dag.
Välbehövlig för att den här mamman känner sig trött och behöver en dags paus och välbehövlig för Nikki som gått och dragit på sig en rinnande näsa och "ful" hosta... :(
Vi ska bara ta en lugn dag och försöka kurera oss så gott det nu går. Massor med färskpressad apelsinjuice med riven ingefära och lite nya böcker från bibblan hoppas vi ska göra susen. Fingers crossed!
På torsdag är det nämligen dags för lucia-firande på dagis och det vill vi såklart inte missa plus att jag precis kommit in i ett grymt flow med träningen...
Men det brukar ju vara precis då herr förkylning kommer som en objuden gäst :/
 
Ta hand om er //PIllan


Skönt med en ledig dag! De behöver man verkligen.
Ojojoj,så gott allt såg ut på tallrikarna. Ha en fin vecka. Kram Jannice





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se