Tisdagstallriken

 
 
Idag tipsar jag om Kungsörnens Må Bra Havrepasta!
Innehåller fibrer från havre och tillagas precis som vanlig pasta. Till skillnad från den "vanliga" fiberpastan som är lite brunaktig så är denna helt vanlig pastafärg och inte alls "stickig" i smaken. Barn kan ju ibland (om dom inte är vana) ha lite svårt med fiberprodukter men denna variant slinker ned som vilka snabbmakaroner som helst ;)
 
 
Tisdagstallriken består av pastasallad helt enkelt. Proppa med nyttiga grönsaker i härliga färger och servera bara med en dressing eller som ett tillbehör...
Vi äter våran med kyckling denna gång!
 
 
God morgon
Tja vaknade med huvudvärk men har med lite nackrörlighet och kaffe lyckats mota tillbaka denna, skönt! Idag har jag nämligen tänkt att jag ska ta tag i Nikkis garderob.... Suck vet liksom inte riktigt i vilken ända jag ska börja för denna rymmer allt från bebis till ärvda kläder och dagens storlekar....
Tror helt enkelt att jag får bita i det sura och plocka ut allt och sedan bara tillbaka med det som hör hemma! Skönt när det är gjort iaf....
 
Igår var jag iväg och körde spinning, hör verkligen inte till vanligheterna nu för tiden!
Instruerade i detta i många år men har sedan förpassat det till hyllan. Men igår kände jag för ett riktigt svett-pass och spinning passar då utmärkt. Jag fick verkligen till mitt upplägg, att ligga precis bara och nosa på mjölksyran, låta den sippra en aning, men inte mer! Då fick jag stället en flod med svett som pumpade ut över hela kroppen, så nice ;)
Direkt efter in i gymmet för lite mangling av axlar, kan lova att jag var trött men väldigt tillfreds i soffan senare!
 
Mot garderoben //PIllan


Så härligt med träning! Du beskriver det så att jag också vill iväg och svettas lite.





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se