Vita fynd

 
 
 
Riktiga kap från Lager 157... En tunnbomullstop med den söta volangkanten och en skön stickad tröja att ha över när det är kallt.  Jag betalade 100 pix för bägge tillsammans!! Var någon sådan superdeal när jag sprang in där senast, 50 kr plagget :)
 
 
 
Hallå fredag
Jag och Nikki fick ändrade planer idag då vi skulle ha åkt till vänner och kikat på deras nya hus. Men dom har en liten sjukling med ögoninflammation i familjen så vi får hoppa det helt enkelt!
På eftermiddagen ska vi i alla fall gå på Matiné.
Såg nämligen att de visar Tingeling i 3D och den lilla älvan tillhör Nikkis favoriter! Blir en riktigt mysig fredags-syssla :)
 
I går var jag hos Susanne (som jag skrivit om tidigare) och gjorde en riktigt lyxig och skön ansiktsbehandling plus ryggmassage. Behöver jag skriva att det var helt underbart....
Så nu är man ren och len som en babyrumpa i ansiktet lagom till dopparedagen!
 
Ha en fin fredag //PIllan
 


Men gud så snyggt!!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se