En torsdag

Bjuder bara på några helt "random" bilder här hemifrån idag.... Skåpet målade jag i denna gröna färg för måånga år sedan men funderar på att förända med ny färg. Kanske vårens projekt ;)
 
Hej på er
 
Idag har jag haft utbildningsdag på jobbet . Vi var klara i god tid och fick därför lite tidigare hemgång :) Lunch blev vi också bjudna på så jag är fortfarande mätt...
Väl hemma så hade jag sett fram emot curlingfinalen men inser att A tagit med sig kanalerna till fjällen!!
Därför sitter jag här nu med radion på i bakgrunden och där sänder dom damkronorna live och det verkar inte riktigt gå Sveriges väg.... Kom igen nu curlingtjejerna istället!!
 
Ska för övrigt packa min weekendväska för en trip med vintjejerna i morgon:) Vi ska åka till Gävle för en helg hos Linda och det ska bli superroligt. Tar tåget direkt när jag slutar jobbet i morgon.
Blir shopping, restaurangbesök, vin och tjejsnack!
 
//PIllan
 
 


Vacker inredning du har i ditt hem :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se