Fredag!!

En skål med "kärlek" , God morgon!
 
Härligt att fredagen är här och jag har faktiskt längtat :)
Idag åker vi en hel hög med tjejer till Gävle för umgänge och det brukar ge härlig energi att bara få vara med sina vänninor en hel helg!
Tyvärr ingen vårfeeling då snön fullkomligt vräker ner... men har vi tur kanske solen skiner i morgon. Najs att få ha pilotisarna på nästippen igen ;)
 
Idag får vi väl också gratta prinsessan Madeleine som fick en liten dotter igår!
Själv var jag på en jättetrevlig tillställning innehållande både hår, make up och kläder igår men mer om det en annan dag!
 
Ha en skön helg, //PIllan
 


Fin bild!
Kul med tjejhelg! Brukar vara världens energiboost!

Jo var är våren undrar jag med :-).
Hälsningar Malin

Ha en galet rolig tjejhelg, det är om något är en riktig energiinsättning på måbrakontot. Kramisar Tina

Härligt med tjejhelg! Och det ska bli spännande att höra om den andra tillställningen också :-)

Kram & trevlig helg!

den där skålen med "Kärlek" ser god ut... Trevlig helg. Kram

Vilken härlig skål med kärlek, den skulle jag behöva nu ;-)

Hoppas ni hade trevligt i Gävle..

Kram
Helen
www.vitaestilo.se





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se