Ledigt var det här

Nikki önskade våfflor så jag fuskade med färdig mix och smakade själv ... Inget man håller sig mätt på direkt och de lägger sig verkligen som en liten klump i magen! Men visst är det gott någon gång ibland :)
Med kiwi och vispgrädde endast smaksatt med vaniljpulver.
 
Dagens lilla tips är att skala kiwin med potatis-skalaren och sedan skiva den i äggskivaren, toppen!
 
Ja här är vi lediga i två till dagar vilken känns väldigt bra då vi fortfarande hostar ikapp....
De ringde från jobbet igår och undrade om jag kunde jobba förmiddag idag men det kändes inte aktuellt! Igår kväll satt jag inlindad i en filt och beordrade A att elda för fullt i kakelugnen, brrr frös och svettades om vartannat!
 
Filippa är också ledig från skolan dessa två dagar så vi ska helt enkelt bara mysa framför OS och idag ska vi såklart kolla på alpina superkombinationen! Hejja Sverige
 
//PIllan
 
 
 


Här är en till som är risig, så det blir också en dag på soffan med ett halvt öga på OS. Krya på er. Kramisar Tina

Stackare, vad trist att du känner dig hängig fortfarande :-(

Jag tänkte höra om du skulle vilja dela med dig av några uppvärmningsblock för step och aerobic. Tänkte göra ett nytt pass i veckan men har fastnat på uppvärmningen...

Kram & krya på dig!

brukar med skala med potatisskalaren. de är toppen! :)

Sv: Ja, det hade på något sätt varit lättare om jag hade haft aerobic, för då hade jag gjort så också. Och bara lagt till någon snurr eller arm efter hand. Men i step vill jag ha ett första uppvärmningsblock utan bräda, och då måste jag ju ha ett "extra" block... Hittade några gamla aerobicpass som jag kanske kan sno något av - annars får du gärna skriva ner några "åttor" :-)

KRAM

Vilken bra idé =)
Härligt med lediga dagar tillsammans och inte så dumt med OS då på tv:n
Hoppas hostan ger med sej snart.
Kramiz

Så himla gott med våfflor det var länge sedan. Får nog damma av mitt våffelgärn i helgen. Kram o tack för tipset =) Carola





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se