På G

Yiiieeho, nu hoppas jag vara på banan igen!!
 
Trött, men glad, fast trött, fast glad!! Ja så känner jag mej just nu hemkommen från aerobicsen ;)
Kände mej mycket bättre i morse och när solen sken så fick jag den där extra boosten.
Både jag och Nikki hade god aptit och efter frukost bar det av på playdate. Ni må tro att Nikki blev glad av att träffa sina små vänner efter över en vecka i "karantän" på hemmaplan :)
 
Efteråt hämtade vi Filippa och åkte på ett café för en lättare lunch. Massor med folk där då det är relativt nyöppnat men vi fick till slut ett bord. Jag och F åt varsin smaskig svampsoppa och sedan åkte vi hem och såg den spännande finalen i sprinten. Herregud vilket antiklimax men till slut knep vi ju både silver och brons :)
 
Nu ska jag bara njuta av mina endorfiner och hålla en tumme att mitt något förivrade beslut att träna redan idag inte ger ett bakslag i morgon... Nä nu vill jag vara frisk och kry och snart snart möta våren!
 
//PIllan
 


sklnt att de e på bättringsvägen. kram

Härligt att ni mår bättre. Nu håller vi tummarna att ni får vara friska 😊👍 KRAMIZ

Vad härligt! Älskar endorfinpåslaget efter träning! Kram!

Håller tummen att ni nu får vara friska o får en härlig dag. Kramisar Tina

Härliga nyheter!! Nu hoppas jag att vår egen sjukstuga blir kortvarig... Så trist :-(

KRAM

Skönt att du är på bättringsvägen,ikväll tänkte jag ge mig iväg på ett pass efter en veckas uppehåll.kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se