Precis som vanligt

Här har ni en överlycklig tjej som äntligen fick gå till dagis idag igen!
 
Vaknade upp och kände mej absolut inte sämre efter gårdagens träningspass, så himla skönt! Nu vill jag bara vara frisk länge länge ....
Idag körde jag på nästan som vanligt i gymmet och pucklade på både axlar och ben, svetten rann av mej och jag älskar känslan :)
Sedan var det dags för en eftermiddag med jobbarkompisarna som jag inte sett sedan i fredags. Trevligt även där, gillar mitt jobb och speciellt mina arbetskamrater! Vi har en skön stämning som gör att det aldrig känns direkt "motigt" att gå dit :)
Är glad över att komma tillbaka in i vardagslunken igen, familj, träning och jobb!
 
Nu ska jag inta soffläge och titta klart på hockeyn!
 
//PIllan
 
 


Härligt att må bra igen! Du har säkert sagt det innan men vad jobbar du med? Kram och ha en fin kväll!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se