Styrka

Bästa träningen är såklart den som blir av oavsett form du väljer!
 
Just nu är styrketräning min favorit, all time high!
Jag älskar att få ta ut mig så svetten lackar och musklerna skriker efter vila....
Tänkte jag skulle rada upp några fördelar med just styrketräning och ge er lite pepp varför ni ska börja svinga hantlar!
 
* Du stärker ditt skelett och motverkar benskörhet
* Du kommer att bränna fett snabbare
* Du minskar ditt blodtryck och onyttiga fetter i kroppen
* Du får bättre hållning och kondition
 
Som jag tidigare skrivit så har man all möjlighet att skulptera kroppen nästan precis som man vill bara man har den rätta viljan!
I morse var både jag, Filippa och Nikki i gymmet. Vi körde mycket ben och en del bålövningar som är Filippas nr 1 prio när det kommer till styrka. Nöjda med oss själva så kunde vi sedan hejja fram Sveriges herrar i staffet, Guuud va bra dom var!!
 
Nu väntar jobbet så vi ses i morgon igen
//PIllan
 


Härligt!
Jag hann oxå med ett pass där idag igen. Känns SÅ bra!
:-)

Svar: Härligt jobbat!!
Pernilla/Pillan

Bra jobbat! Det bästa är att man är så nöjd efter.Ha en bra vecka//Kram Carola

Halloj!

Gillar din blogg då du blandar allt! Det är träning, inredning,kläder för stora o små, mat o vin!

Du är ju bra p att träna och jag undrar om du inte kan lägga upp lite tips/övningar på gymmet? Fastnar lätt i dom vanliga maskinerna.
Gärna något som tränar mage rumpa lår o gäddhäng!!!! Det vill säga alla problemområdena! Hihi!!!!
Kram på dig!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se