Tankad för torsdag!

Numera nästan obligatoriska bananpannkakan här med blåbär, granatäpple, kesella och mandelsmör
 
God förmiddag
Min kropp riktigt spritter av endorfiner och livslust! Att känslan i kroppen kan ändras så snabbt på bara ett par dagar...
Jag och Nikki startade morgonen i gymmet.
Båda två tränade att stå på händer och jag försökte mej även på lite push ups i det läget... Svårt, men utmaningar är skoj så jag tränar vidare! Nikki var också riktigt duktig och tog sig klättrande med fötterna mot väggen, upp på egen hand :)
 
Nu har vi tankat på med lunch, pannkakorna för mej och kalvsylta till mini. Strax kommer mamma hit för att titta på skidåkning så jag ska slänga på en kanna med kaffe.
 
Trevlig torsdag
//PIllan
 


låter som att du haft en perfekt start på dagen :)

mumsigt :)

Härligt med återvunnen energi!
Kram!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se