Veggie-himlen

I går fick jag klappa mej själv på axeln för attans vilka goda veggie-biffar jag fixade till mej själv!
 
Ja när jag fick eftermiddagen för mej själv och inte behövde ta hänsyn till alla andras smaklökar så mixtrade jag ihop riktigt goda vegetariska biffar.
Kikärtor, bladpersilja, salt , cashewnötter och ägg åkte ned i matberedaren. Körde till riktigt finfördelat. Sedan ned med ekologiska blandade bönor, lite gul lök och körde mixern lite till men behöll bitar. Sist i med saltade solroskärnor som bara rördes ned.
Stekte i mycket kokosolja och serverade med avocado, en röra på kesella mosad fetaost och lite citronsaft plus sallad med balsamico över, YUMMIE!!
Jag for till veggie-himlen och tillbaka!!!
Så skönt mätt jag blev och fick en ny energi så jag drog på mej träningskläderna och åkte på Body-step följt av lite chins i gymmet!
Bra där till mej ;)
 
Nu tar vi fredag, njut!!
//PIllan
 
 


Men mums! Kom hem till mej o laga middag oxå vettja ;-)
Trevlig fredag, kram!
/ Malin
malinedlund.blogg.se

gott de såg ut med veggobiffar! :) ha en fin helg- kram

Men gud så gott förstår att du gjorde ett besök i veggiehimlen. Ha en mysig helg. Kramisar Tina

Åh, mums vad gott det lät!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se