Benpass, HLR och en tidig kväll

Här är jag och Nikki på förmiddagen, nytränade, nyduschade och nymatade ;)
Nöjda Girls!!
 
Riktigt svettigt benpass blev det med Johanna idag, gud så skönt att få köra så svetten riktigt rinner i ögonen :)
Har ej bestämt om jag ska köra nåt pass i morgon bitti ännu, kanske bara blir ett framför dvd:n....
 
Väl på jobbet hade jag helt glömt bort att jag skulle på HLR utbildning men riktigt kul med ett litet avbrott från vanliga arbetsuppgifter. Två timmar höll vi på och även här blev man faktiskt lite svettig ;)
Fast det bara är ett par år sedan senast jag gick på en sådan kurs så är det alltid nåt nytt som man får lära sig!
Idag var det tex hjärtstartar-maskinen, toppen att kunna!
 
Nu är jag hemma efter jobbet och har hela tiden varit supertrött under eftermiddagen så jag tror jag tar en kopp te nu och sedan kryper jag ner med en spännande bok!
 
Sov Gott //PIllan
 
 
 


Så fin bild på er!!
Och låter som du haft massa idag så du är värd din bok och tidiga kväll:)

Kram fredrika





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se