Drömmer om sovrum

Denna bilden tilltalar mej mycket! Precis likadan vägg (gammal vitmålad timmer) som i vårt sovrum och en mild sober färgskala. Denna sparas för framtida projekt.
Bild från nätet
Detta är också tip top snyggt men passar inte riktigt in i vårt hus...
Bild från nätet
 
God morgon kalla morgon
Inte bara jag som frös i morse utan även min bil gick i strejk och vägrade starta... Blev till att väcka A som fick göra en tidig utryckning och köra mej :/
 
Jag är så himla sugen att göra en uppfräschning av sovrummet! Högst på önskelistan står en klädd sänggavel. Så himla snyggt enligt mej. Vet att vissa är väldigt händiga och knåpar ihop dessa själva men tyvärr tillhör nog inte jag dessa....
Sovrummet blir lite bortglömt i min inredning då det ligger på övervåningen och man mest tillbringar sovande tid där. Lite synd för det är ändå härligt med ett sovrum som man känner är mysigt och man trivs i!
Innan jag fixar ny sänggavel så ska jag nog i alla fall investera i nytt överkast, kuddar och sänglampor som vi faktiskt just nu saknar!
 
//PIllan
 
 
 


vilken irriterande start på dagen, hoppas på bättre flyt sen:)
Kram

Finns så mkt finasovrum att man blir crazy.älskar era fina vita träväggar så snyggt,ha en toppendag och hoppas bilen tinar upp under dagen :) kram

underbara foton! viken inspo :)

sv; haha ja verkligen ett evighetsjobb

så fint så! själv drömmer jag om ett nytt kök:)

Oj, bulldog tavlan var verkligen snygg! Jag undrar var man hittar en sån





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se