Ett nytt försök

Lilla prinsessan som har fått en rejäl hang-up på smycken som ni kan se ;)
 
God morgon
Nu kommer kylan... -7 här på morgonen och det var ett tag sedan. Såg att det blir riktigt kallt kommande dagar med ner mot -20 :/  Då håller jag mej för skratt!
Vi har precis kört Filippa till skolan och nu har vi lite hemmafix att göra innan vi för tredje gången ska till tandläkaren. De tidigare besöken har inte gått sådär strålande precis. Mini har öppnat munnen i typ 2 sekunder för att sedan knipa ihop...
Så idag gör vi ett nytt försök, tredje gången gillt kanske ?
 
Vi ses lite senare idag med lite tips på frukost!
 
//PIllan
 


vilken sötnos :)

Hoppas det lilla charmtrollet hade lust att gapa idag....Skönt att ditt bekymmer släppte efter telefonsamtalet o hjärtat känns lättare. Stora kramen. Tina

Hoppas det gick bra hos tandläkaren. den gröten ska jag prov den såg riktigt god ut =)
Tack för tipset ;)

Så otroligt söt! Gulligt med halsbanden. Här gick Hugo runt med mannens Gotland Runt medalj i morse ;) kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se