Firat Filippa

Tidigare idag då det blev presentöppning, Kram syrran♥
 
På kvällskvisten dukade vi upp med sallad, kycklingspett, ostar, bröd och lite annat plock
 
Födelsedagsmiddag enligt Filippas önskan. Efterrätterna kom inte med på bild men det var kladdkaka med dajmgrädde och dubbelbrownies som Filippa själv bakat!
 
 
BFFs Filippa och Matilda osså mini på ett hörn såklart ;)
 
Ja nu har vi firat 15-åringen med middag för oss, Fillans pappa, morfar och familjen F. Proppmätta sitter vi nu här jag och Filippa med varsin dator framför oss och surfar (gissar att vi kollar på lite olika...)
TV:n står på med nya avsnitt av Familjen Annorlunda och herregud 12 barn har den ena familjen lyckats "skrapa ihop", undrar just hur deras födelsedagskalas ter sig...?!
 
I morgon bitti vankas det gym för mej och mini och det ska bli ett benpass a´la Johanna.
Vi brukar turas om att göra pass till varandra och det ska bli spännande att se om jag kommer att kunna gå de efterföljande dagarna :)
 
Måndagen är snart förbi och vi är snart inne i februari, jippi!!
 
//PIllan
 
 
 
 
 
 


vad gott de där såg ut!=)

Vilket mysigt firande. Grattis till tjejen:)

Grattis till 15 åringen;)maten såg grym god ut mums,ja 12 ungar fy attan hihi kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se