Håll en tumme!

Packad och klar!
 
Ja men då är det mesta packat och bara ett litet arbetspass innan bilen styr mot hufvudstaden för en hel helg med hoppande och snurrande ;)
Vet inte om det är psykiskt men idag känner jag av min hals, det kan bara inte vara sant!!? Nu trodde jag nämligen att efter julens "heldäck" så skulle jag hålla mej frisk i alla fall nån månad :(
Ja ja kanske bara är för tidigt och kroppen inte riktigt har vaknat ännu..
 
I helgen kommer jag nog inte få tid över för någon uppdatering här på bloggen då även kvällarna går åt till nötning av koreografi. Men kika in på Instagram (hemmahospillan) så kanske det dyker upp några snygga mooves där :)
 
//PIllan
 
 


Snyggt packat;) Hoppas du inte blir sjuk och njut av huvudstaden!

åh. håller tummarna för att det är falskt alarm och att du känner dig pigg snabbt igen!

Låter som om det blir en rolig helg.

Håller tummarna att du håller dig frisk! Och att du får en härlig helg i huvudstaden :-)

KRAM

Ha en toppenhelg o hoppas det onda i halsen är bara falskt alarm. Kramisar Tina

Hoppas du håller dig frisk och får en grymt bra helg!!
Kram fredrika

Ser ut att bli ett aktivt arbetspass! Ha en härlig lördag och hoppas att du håller dig frisk

håller tummarna!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se