Inte alltid som man tänkt....

Hi hi mini (som springer in i bild) och jag gläder oss att det är fredag och önskar er en mysig sådan!!
 
Gårdagen blev inte riktigt som tänkt.... Ett par timmar innan vi skulle bege oss till tandläkaren så ringde dom och meddelade att läkaren var sjuk! Nikki blev riktigt besviken och undrade om det inte fanns en annan tandläkare. Så jag drog en vit lögn att alla dom var sjuka förmodligen vattkoppor precis som Nikki haft ;)
Vi fick en ny tid om två veckor så bara att ladda om.
 
Idag ska vi ta oss en tur till gymmet, Nikki längtar :)
Jag har varit flitig och tränat varje dag sedan i söndags och det känns underbart. Benen funkar fint igen för jag körde dem igår igen så nu börjar de samarbeta. Idag blir det biceps och triceps, bigger arms please!
 
För övrigt så tar vi nog en snabbtur till fjällstugan i kväll för att hinna se Filippas första åk i morgon. USM-kval så det blir spännande! Sedan går jag på och jobbar helg...
 
//PIllan
 


Lycka till på gymmet! Fina ni var också.
Kram

Lycka till på gymmet! Fina ni var också.
Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se