Laddar för Fredags - Fys!

En god start på denna tidiga fredasmorgon! Då kylan hänger kvar ville jag inte ha några kalla bär på bananpannkakorna utan stekte ett helt gäng med äppelbitar i mycket kokosolja och kryddade med kanel, så gott! En kopp Yogite med osötad mandelmjölk, ett glas Berocca Boost och lite juice och jag är ladda!
 
Nikki har den senaste tiden gått tillbaka till att vakna kl 05 på mornarna igen.... Inte sådär jättekul när det är mörkt och kallt i slutet av januari :/
Men med en riktigt god frukost så är vi på bättre humör och ska snart återigen bege oss till gymmet.
Fredagsfys istället för fredagsmys, eftersom jag ska jobba ikväll!
 
Vi ska även till tandläkaren idag. Nikkis förra tid blev ju snopet avbokad pga sjukdom men idag är vi laddade igen :)
Dessutom har mini inte använt nappen på två veckor, så det känns toppen!!
 
Ha en fin fredag
 
//PIllan
 


Fredagsfys låter inte dumt det heller, ni får satsa på lördagsmys. Hoppas allt går bra hos tandis. Kramisar Tina

Åh härligt!,
Träna lite åt mig med;)

Hoppas det gick bra hos tandis som min Alice säger =)
En god frukost å ett tränings pass är ju en toppen start.
Trevlig helg!
Kramiz





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se