Ser ljuset!

Underbar liten blomma som får mej på bättre humör! Lila är inte riktigt min färg men tydligen Nikkis... Hon älskar allt som är lila och det var även hon som prompt skulle köpa den här. Minns att även Filippa i ungefär samma ålder hade en rejäl Purple crush ;)
 
Nya Shape Up hamnade bland matvarorna och denna ska jag bläddra i på jobbet om det är lugnt i eftermiddag..
 
 
 
I morse var det riktigt freezing med -24!!
Men nu är vi på G jag och mini så vi bylsade på oss och åkte till gymmet vid 07.30. Helt underbart att få köra så svetten lackar i en timma och sedan köra hemåt och upptäcka att det faktiskt redan är ljust!!
Just nu strålar solen från en klarblå himmel och snön gnistrar sådär underbart :)
Mindre underbart att upptäcka dammet i solen strålar... men ljuset ger energi så jag har sprungit runt med dammtrasan.
Lagat middag som jag ska köra ner till pappa för det är han som ska hämta Nikki på dagis idag. Mamma är på Kap Verde i två veckor och A är på säljmöte.  Så tacksam att jag har föräldrar som är så snälla och ställer upp i vått och torrt så en middag är det minsta jag kan fixa känner jag!
 
Hoppas solen skiner på er med
 
//PIllan
 
 
 


Fin blomma tycker jag...Själv har jag 3 stycken vita sånna hemma nu, men som snart är döda?! Jag kan då inte sköta dessa?!(heller) haha Ganska så fint på sträckan du ska ha så tidningen kan kanske få öppnas!! Kram K

Gud så duktig du är med din träning. Jag var också uppe före jobbet o tränade tidigare, men sen när jag fick problem med ryggen fick jag trappa ner en hel del, och just nu får jag inte träna alls på några månader :-(
Men du.. vad kallt ni har ;-)

Sköt om dig fina!

Kram
Helen
www.vitaestilo.se

Vad skönt att du mår bättre nu. Fy sjutton så trist att helgen fick sån avslutning :-(

Vad tycker du om den tidningen? Jag har aldrig läst den, men blev lite anti när jag såg den "smalfixerade" framsidan :-)

Kram N

Svar: Ja jag håller med ang tidningen! Köpte den mest för att checka lite och priset var bra:)! Kram
Pernilla/Pillan

Heja dig!! Du är så duktig med din träning, och med allt annat också! Men visst får man lite mer energi av ljuset och man jublar lite när man inser att de tär ljusare lite tidigare på morgonen och längre på eftermiddagen:)

Kram fredrika

Oj vad kalt ni hade, vi hade nog bara -13
Vist är det härligt att köra ett hård pass på morgonen. Tycker nästan det ger mer å man blir piggare hela dagen =)
Lite vårigt med lila Blommer dom är jätte fina.
Kramiz

så vackra bilder. kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se