Snabb visit

Brrr riktigt freezing igår då vi gjorde ett snabbt stopp på USM-kvalet i Klövsjö (egentligen är -16 inte så märkvärdigt men jag är inte van...)
 
Nikki älskar att hänga på tävlingar och speciellt då pappa servar med hamburgare ;)
 
Nu blev det riktig vinter, både snö som fortsätter falla och många minusgrader långt under vad kroppen är van!
Men man vet ju att på dessa breddgrader är det fullt normalt i januari och ingen trodde väl på allvar att det skulle vara snöfritt en hel vinter...!?
 
Vi åkte upp till fjällstugan i fredags. Spanade lite i skidshopen, käkade på hotellet och sedan blev det stughäng med mys framför brasan.
Lördagen åkte vi till backen för att se Filippas första åk. Gick sådär...
Hon var väldigt nervös sedan förra helgens urkörning men tog sig ned denna gång ! Nu hoppas jag "det släpper" och att hon kan börja köra på den kapaciteten som hon faktiskt har!!
 
OK för mej är det bara jobb som väntar nu!
 
//PIllan
 
 


Det ser väldigt kallt ut men väldigt mysigt ut. Ha det gott!//Carola

Åh vad härligt det ser ut men -16 är riktigt kallt. Brrr, vänjer jag mig aldrig vid!

Kram fredrika





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se