Supertrevligt Mingel!

På språng till ett supertrevligt mingelparty igår!
 
 
Hade fullt upp att mingla och umgås så det blev nästan inga foton alls... Dessutom är det så trixigt att få till några bra pics dessa mörka kvällar!
 
Vilken energiboost att få en sådan tevlig kväll som jag fick igår!
Runt 40 personer var bjudna hem till Jenny och Sven och det var en salig blandning av nära vänner och ytligt bekanta för min del. Tycker det är supertrevligt när man får umgås med lite "nytt" folk samtidigt som man har några av sina närmaste bredvid ;)
Dessutom hade värdparet verkligen slagit på stort och det fanns dryck och plockmat så jag tror det räckt till ett helt kompani!! Åhh så mycket gott :)
 
Nu väntar jobb för min del...
 
//PIllan
 
 
 


Ibland måste kameran få vila så att man kan umgås, prata o ha roligt. Härligt med sådana stora tillställningar när man får lära känna nytt folk o träffa sina "gamla" vänner allt i en salig blandning. Snygg som tusan är du. Kramisar Tina

Vad härligt med en sån kväll. Man behöver lite energi boost i bland, och vad passar väl bättre.

Sköt om dig fina!

Kram
Helen
www.vitaestilo.se

Så trevligt det ser ut och du är jättefin!! Hoppas jobbet gått bra och du har en skön kväll!
Kram fredrika

Trevligt med mingel å vänner å kanske hitta nya vänner. Hoppas det gick bra jobba.
Kramiz

Låter som du hade en riktigt härlig kväll! Hoppas jobb-dagen blev bra. :) Kramar

Fina du! härligt att det var lyckat! Händer alltid mig att jag inte hinner ta några bilder eller glömmer kameran. Önskar dig en fin start på veckan! kram

Åh vad trevligt. Hoppas veckan börjar fint också!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se