1 Juli

 
 
Vattenmelon, jordgubbar en liten bit ingefära och toppa med cocosvatten! Svalkande sommar-mums
 
 
God morgon
 
Idag regnar det iaf inte (för tillfället ) så idag ska jag och mini ta hand om projekt rensning här ute.
Rabatter och blommor har fått stå åt sidan ganska länge nu då vädret varit så dåligt. Mitt trädgårdsintresse är tyvärr inte så stort så jag uthärdar att stå på knä i lervälling (typ...) !
 
Sedan äntligen ska vi till gymmet igen!! Nikki är minst lika taggad som mamman ;)
Känner i ryggen och axlarna så fort jag är tvungen att hålla uppe träningen längre än en vecka...
Så nu ska det bli riktigt skönt att få träna "på riktigt" igen
 
 
Igår kväll åkte jag och Matilda och golfade tillsammans igen.
Det gick något bättre den här gången men jag behöver verkligen försöka stå och slå lite varje dag....
Ja det får jag väl också försöka klämma in en stund idag då! Tur att Nikki även är med på detta då hon har ett eget golf-set och brukar kunna roa sig med detta en stund i alla fall!
 
Nu kaffe + smoothe = God Morgon
 
//PIllan


Mmm... den där sommardrinken ser ju riktigt härlig ut!

Mums vad gott!! Ingefära är verkligen en höjdare i drinkar och smoothies!

KRAM

Inte alls dumt med denna sommardrink!=) Här har de inte heller rengat idag... Men undrar när värmen kommer.... Kram

Mums men vart tusan köper man kokosvatten ?kram och godnatt





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se