Dagarna rullar på....

 
 
Väldigt god är denna kvarg utan socker men tyvärr såklart sötad med andra sötningsmedel.... Äter den någon enstaka gång så det får vara OK ändå!
 
 
Jordgubbar och hallon är i alla fall söta och goda av naturen och jag bara älskar bär! Börjar faktiskt även mogna på diverse buskar ute på gården och det är rena rama lyxen enligt mej!!
 
 
Jo när det är så här varmt som vi har just nu så slinker det faktiskt ner någon onyttig dricka även i min hals... ;) Denna är en av favoriterna, så törstsläckande!
 
 
Hej på er
 
Alltså vilka dagar vi har just nu, galet varmt och vattnet sedan.... Känns knappt att man doppar sig, det är badning a la Pillan style ;)
Idag blir det häng ute på våran ö tillsammans med min väninna Kamilla och mina föräldrar är också där. Vi ska grilla lite och bada såklart.
A spelar golftävling idag, i morgon och på lördag! Pju, igår hade han i alla fall en vilodag, skönt för det måste vart årets hittills varmaste...
 
Min ordinarie gym-träning ligger vilande dessa heta dagar men jag planerar för en tur eventuellt på lördag tidigt på morgonen... Men det får visa sig om jag orkar helt enkelt. Kör bara lite armhävningar och så innan läggdags i bästa fall här hemma!
 
Fortsätt att njuta av den svenska sommaren, den är helt enkelt oslagbar då den är som nu!
 
//PIllan


Härliga bilder, förstår att du inte orkar träna, det är lite varmt ute nu va? :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se