Full fart i Solen!

 
 
Hysteriskt roligt tyckte Nikki som fann denna gamla vattenspridare som Filippa hade då hon var liten!
 
 
 

Tänk att vatten är så roligt.... Jippi happy kiddo :)
 
 
Åhh vilken underbar sommardag som vi bjöds igår!
Eftersom typ alla akuta måsten blev avklarade redan under tisdagen så kunde vi bara vara ute och njuta, jag och Nikki. Filippa hänger med kompisar hela dagarna och jag gissar att även ungdomarna är nöjda att de äntligen kan hitta på saker utomhus igen!
 
 
                                       Något som inte riktigt gick min väg var träningen....
 
Hade laddat för ett ben och ryggpass men väl på plats hade jag typ ingen ork :/ Fick snabbt lägga om i tanken och bara köra med kroppsvikten! Vet inte om jag åt för nära inpå passet eller om det var värmen som gjorde det men orken var som bortblåst!
Ikväll ska jag i alla fall golfa en runda med några av tjejerna i vinklubben
 
//PIllan
 


Tänk att det kan vara så roligt att springa i vattenspridaren! Min 5-åring älskar det! Och 14-åringen och hennes kompis kan minsann också springa där ibland....när ingen annan ser! ;)
Kram Jennica

Härliga härliga sol,lillsötisen ser jätteglad ut.kram

Vilket väder ni har :) här e de bara regn..

Vad härligt! :)

Vad härligt! :)

Ja,igår hade vi allt härligt väder och idag kom "hösten" tillbaka.... Men de skul le bli finare mot helgen och jag hsoppas att de blir så =) kram

Vattenspridaren räddade många dagar när det inte var läge för stranden när killarna var små, de fullständigt älskade att springa i den. Ha en härlig kväll med tjejerna. Kramisar Tina

Ibland får man tappa orken, du är ju så himla duktig m din träning ❤️
Kram
Helen





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se