Kalasbord

 
 
Pastelliga färger om en fyraåring får välja plus en hel del med favoriten Hello Kitty!
 
 
Dessa klubbor hade vi med på Nikkis kalas för tredje året och nästa år blir det nog bara sådana tror jag för barnen älskar dem!! Det är bara marshmallows som man doppar i smält vit choklad och tar strössel på, busenkelt och som sagt väldigt poppis!
 
 

Rosa, rosa och så lite rosa ;)
 
 
God morgon fredag
 
Solen fortsätter att stråla och jag kan lova att jag har väldigt svårt att sova om nätterna. Våran övervåning kokar nästan.... Vi kör med fläktar men det hjälper bara lite grann! Det finns ingen källare på vårt hus heller som man kan krypa ner i ....
 
Nikkis kalasbord får i alla fall symbolisera att vi har fredag och kanske något partaj på G??! Vi är ett gäng som ska käka middag på Hussborg Herrgård ikväll och eventuellt hinner vi då se våra "gubbar" då dom spelar in på sista hål! Två dagars tävlande kvar för A, fattar inte hur de orkar i denna värmebölja?
Själv håller jag mej så nära vattnet som möjligt men det är knappt att det svalkar längre, 26 grader nedanför oss nu!! Otroooligt!
 
Ha en fin fredag  //PIllan


Så fint ni har gjort det!!!

Vilket underbart kalas för en 4-årig prinsessa :-)

KRAM





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se