Prickigt för oss

 
 Ny klänning till mamman från Lindex, Holy & Whyte. det finns mycket snyggt i den kollektionen! Här en fladdrig kort men ändå klassiskt klänning i favorit-sommarfärgen, blått!
 
 

Självklart får Nikki matcha mamman i prickigt hon med :)
Klänning med lite dekorationsblommor i avvikande färg så söt!! Från HM
 
 
Tjingeling
 
Här går det undan idag vill jag lova. Massor att göra och jag har redan hunnit med en hel del, svetten rinner i ansiktet så en dusch alldeles strax!
Prio 1 idag  var att fixa Nikkis rum. Hon ska får ett skrivbord med stol och lite andra tillbehör i födelsedagspresent. Därför passar jag på att fixa i ordning detta nu när hon är borta ;)
Sedan har även gräsmattan fått en "duvning" jag är lite manisk när det kommer till detta... Vill helst klippa typ var tredje dag !?
 
Efter dusch ska jag iväg och handla och lämna grejor till Erikshjälpen som jag rensat. Kvällen ägnas åt en runda golf!
 
//PIllan


så fint :)

Så fint med prickigt!

Snyggt med prickigt o fräscht med blått o vitt. Jag är också nojig när det gäller gräsmattan o klipper den ofta. Kramisar Tina

Tjusigt med prickigt! Mor och dotter matchning. Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se