Skål vänner

 
 
 
Hörrni orkan ni ens gå in och läsa några bloggar i denna sommarvärmen.....
Jo men tydligen för statistiken håller sig väl måste jag säga, tackar! Jag måste erkänna att jag har nästan tagit helt ledigt från datorn men har nu satt mej i husets mörkaste rum och surfar som snabbast in hos mina favoriter!
 
Här har dagen enbart gått i bad och sol-tecknet och man måste ju bara passa på att njuta nu när det man längtat så länge efter verkligen nått sitt rätta kulmen! Dessutom har jag fått äta min favorit sommarmat.... tadam surströmming ;)
Vet att många rynkar på näsan nu men jag älskar´t!!
 
Må fortsatt gott i värmen vänner
//PIllan


Ligger ute i soffan o surfar.....o japp det blev både ett, två o några fler dopp i havet, sååå skönt. Surströmming har jag aldrig smakat, vet knappt om jag vågar:):) Kramisar Tina

Det verkar på min statistik som om blogglandia har tagit semester! :)
Och det är väl helt rätt!

Min första semesterdag idag och jag hade tänkt mig en dag på stranden men minsann om det inte varit mulet hela dagen. Och nu har de dessutom utfärdat en klass 1 varning här nere i Skåne, det väntas regnoväder! Men..... :(

Kram Jennica





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se