Snabbmat

 
 

Lilla badtrollet Nikki som åt med god aptit idag!
Är så himla trött på att stå vid spisen just nu så det blir oftast olika varianter av matiga sallader här hemma som idag bulgur och kyckling. Avocado, gurka, sockerärtor, fetaost ch en klick creme fraiche blandad med sötsur sås.
Lättsamt, snabbt och gott
 
 
Har ni lika varmt fortfarande...? det har vi även om det drog ihop sig lite under sena eftermiddagen.Ttror bestämt att de lovat regn i morgon så jag har förberett mej för en dag med bakning och städning. Oj oj vad huset blir eftersatt sådana här soliga varma dagar åtminstone insidan....!
Men så får det helt enkelt vara för jag vill bara vara ute och njuta då tillfälle bjuds :)
 
Morgonen började med en golfrunda för mej och Carina. Trodde vi skulle ta en fin liten träningsrunda på tu man hand men tji fick vi.... För vid första hålet väntade två karlar (en amerikan och en stockholmare) som skulle "dela " boll med oss. Herregud jag blev lite nervös då det visade sig att de var superduktiga men också väldigt trevliga, tur...!
 
Sedan har jag och mini playat och badat några timmar och nu lurar jag på om jag ska hänga med Filippa till gymmet innan VM-finalen drar igång...!
 
//PIllan


Gillar också olika sallader på sommaren. Kall mat är godare än varm när det är så här varmt.. Men idag har det varit svalare och vi har hållt oss inne och fixat en del. Skönt det med!

Kram fredrika





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se