Strax utanför pallen....

 
 
Igår var det dags för golftävling, A och jag laddade :)
 
 
Fina vännerna Carina och Nicke som vi splade med på Hussborgs veranda för en lunch innan starten
 
 
Kalla bubblor på vännernas brygga smakade ljuvligt efter 6 riktigt svettiga timmar på banan!
 
 
Bad och bubblor var precis vad den här kroppen behövde kan jag lova!!
 
 
 
 
Vi åt en god grillmiddag på bryggan och det var bara helt ljuvligt
 
 
 
 
Efter prisutdelningen så hängde även Filippa med tillbaka till våran lilla "fest"
 
 
 
Wow vilken superrolig dag/kväll vi hade igår!
Vi spelade en fyrmanna-scramble tilsammans med våra vänner Nicke och Carina på Hussborg, som just nu har golfvecka. Rekordmycket med folk och strålande solsken
 
Vi bestämde (iaf jag och Carina) att vi bara skulle ha en trevlig dag utan press osv...
Sedan innan start fick vi reda på att första pris var en golfresa till Mallorca för fyra personer.... jo men då blev det likom lite tävling för grabbarna... Men det var ändå ingen större press på oss tjejer vilket var tur för jag bidrog nog inte med några större inatser om jag säger så!
Min käre sambo däremot storspelade och var helt fantastisk!!
 
När vi avslutat rundan låg vi på en andra plats (attans på resan liksom...) och kände oss alla riktigt nöjda.
Vi åkte hem till vännerna för bad och mat som var helt underbart för kropp, mage och knopp :)
Ringde och kollade efter några timmar och pallplatsen bestod så det var bara att ragga en skjuts och ta oss tillbaka ner till hergår`n för att delta i prisutdelningen. 
Vi visste dock att det var några riktigt farliga lag som skulle "gå i mål" bland de sista och.... jo men gick dom inte och petade ned oss till en fjärde plats... ;)
Men nöjda med vår runda är vi ju såklart ändå men man måste ju gnälla lite och gräma sig över ynka 2 slag...som skulle tagit oss till Mallis :)
 
Idag ska jag och Nikki absolut spendera på playan, jag säger bara BADA!!
 
//PIllan
 
 
 
 
 


Så himla kul med en golfrunda,middag,bubbel o bad!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se