Två riktigt svettiga kämpiga men roliga dagar

 
 
Direkt efter avslutad runda på Öjestrands golfbana i endast 32 grader..... kan lova att jag var helt slut här!
 
 
Sedan blev det god middag på Torget med råbiff för vissa men för mej en bouillabaisse, mums
 
 
 
 

Hela lilla gänget som säger skål!
 
 
Oj oj vad jag är slut i kropp och knopp... tror nästan vi fick solsting efter den svettigaste rundan ever igår! Jo då själv tog jag och svimmade en stund efter att fotot ovan togs...
Jag har väldigt lätt för att tuppa av och vet att bara jag får ligga ned fem minuter så blir jag som människa igen. Så vi fick snabbt förflytta oss till en soffgrupp en bit bort.
 
Men att gå den kuperade banan i den hettan var nog nästan lite vansinnigt en vi fixade det och med ett riktigt skapligt resultat dessutom!
Idag spelade vi vid havet så det fläktade åtminstone hela rundan men spelet för min del var helt crazy dåligt... vet ej om det var gårdagen som gjorde sig påmind?
 
Nu är jag i alla fall hemma och i morgon blir det definitivt stranden och jag ska minsann även ta årets första dopp!
 
//PIllan


Duktiga ni är som spelat i denna värmen! Hoppas du känner dig bättre igen, kram Suss





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se