Uppe och fixar för fest!

 
 
 
Vi gläntar på sovrumsdörren och kikar om familjen är vakna.....
 
 
Jo här var det redan bäddat och tomt på barn och vuxna!?
 
 
Hallå där
Jo vi är uppe och ska börja ordna för ett kalas igen! Middagsklubben ska samlas och det är vi som är värdpar för "sommar-middagen" i år.
Kul som bara den ska det bli och temat som vi valt är, middag med doft.... ;)
 
Vi ska ut på gården och fixa lite för vi kommer att inta de olika rätterna på lite olika ställen nämligen! Ska nästan bli  skönt att få vara några timmar inomhus och förbereda allt idag för jag känner mej verkligen överhettad. Nej jag klagar absolut inte men jag tror både kropp och knopp kan behöva ett par timmars paus idag från solen....
 
Igår playade jag och Nikki i flera timmar och sedan spontanbjöd vi Katarina och Ellie på middag. Tyckte lite synd om Katarina som igår hade kommit till dagen D, dagen då bebben skulle titta ut men icke behagade....
Men nu tror jag det är nära :)
 
Nu har jag en del att fixa med så vi ses snart
//PIllan


Underbart litet hallbord, vart är den ifrån?

Svar: Hi hi ett gammalt lekstugebord jag målat! Fynd;)
Pernilla/Pillan

Vilken söt skylt. Kommer den ifrån?

Svar: Vet ej märke... Sorry!
Pernilla/Pillan

Vi har faktiskt varit en del inne idag. Min lilla tjej behövde det....hon ville helt enkelt inte vara ute idag. Men jag kan inte låta bli att tycka det härligt med denna värmen....ändå....trots att man svettas bara man tittar ut! :)
Kram!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se