Vad håller karln på med...?!

 
 
Idag får ni ta del av några mästerligt fotograferade bilder av min kära sambo.... Ibland vill ju även jag vara med på ett kort och då bad jag A det snällaste jag kunde och här kommer resultaten....!
 
 

Här ville han ha med bakgrunden... jo men då kanske man sätter sig på huk, fokuserar på personen och låter bakgrunden vara just det, Bakgrund. Nä vi klipper av centrumfiguren direkt i navelhöjd och lägger halva fokus på de fina små husen där på andra sidan vattnet...
 
 

Ja det här var väl det som får anses som dagens bästa....jag är i centrum men istället vräker karl ur sig nåt tok så jag gör en konstig min, no more Words please ;)
 
 
Tjingeling
 
Här har vi tagit till vara på dagen på bästa sätt, sol och bad...igen! I love it
Lite fix som gräsklippning och vattning men annars bara soft. Tillbringat dagen ute på vår ö som ligger tio minuter bort med roddbåt så perfekt avstånd!
 
Nu ska vi nog bara ta en kall öl och fortsätta njuta av sommar och semester!
 
//Kram PIllan


Hahaha...Underbart!
Ja..känner igen..man får liksom tala om hur man vill ha bilden
:-)
/ malinedlund.blogg.se

Fin blogg! Ja igenkänningsfaktorn är stor där! Haha Salladen såg god ut på förra inlägget! ;) Kram Petra





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se