Firat för fyrtioförsta gången....

 

Igår kväll var mina föräldrar och en av mina bästa vänner här och åt en lite somrig middag. Med ett gott bröd, vitlökssmör, en matig sallad, kycklingspett och olika röror kommer mat långt ... ;)
 

Av Kamilla fick jag ett riktigt härligt "altan-Kit" för en varm sommardag! Ett gäng Corona och såklart lime och i paketet gömde sig en superfin löpare i vitt och blått som såklart passar perfekt på just min altan <3
 
 
En trevlig middag med hela familjen förutom A som fortfarande befinner sig på resande fot... Får fira med honom i helgen helt enkelt!
Precis då vi satte oss kom ett riktigt busväder med åska och regn så jag fick tända flera ljus. Som tur var hade jag dukat inomhus...
Snälla Kamilla hjälpte till att sy upp axelbanden på Filippas klänning som hon ska ha idag på skolavslutningen. Tur att hon har en sykunnig gudmor då jag själv har sytummen mitt i handen :/
 
Ja så nu är det minsann fixning på hög nivå här hemma och jag ska såklart försöka föreviga "donnan" då hon är färdig-kittat och groomad till tänderna... Men det får ni se i morgon!
 
//PIllan


Härliga presenter o Grattis i efterskott till dig:)Min donna totalvägrade kameran igår:(surt surt kram

Grattis på födelsedagen och vilka fina presenter. Kram till dig!=)

Åh vad mycket gott du bjöd på! Hoppas skolavslutningen blir fin. Kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se