God Morgon!

 
 
En perfekt smoothie med smak av sommar = jordgubbar & vattenmelon
 
 
Kaffe och ett par äggmackor
 
 
 
Som jag sagt tidigare, bästa målet på dagen F R U K O S T
 
 
God morgon
Hur står det till idag...? Midsommar lider mot sitt slut och jag hoppas alla är nöjda, glada och inte allt för tunga i huvudet!
För mej känns det som den absolut bästa helgen på länge att måsta jobba. För hur kallt och trist har inte vädret varit... :/ Helt perfekt då det är väldigt lugnt på jobbet och man får ändå casha in lite extra "afton-stålar" till skattkistan :) blink blink*
 
Efter jobbet igår hämtade jag upp Filippa som varit med kompisar på midsommarfest med övernattning. Vi hyrde två filmer och bullade upp med lax, räkor, röror, ostar, jordgubbar, chips... ja ni fattar All In. Sedan tog vi varsitt täcke och häckade i soffan från 15.00 till sänggående!
Helt underbart för det händer väl typ vart femte år eller nåt.... Filippa var så trött i ögat så hon somnade strax vi börjat titta på andra rullen och jag lät henne sussa ;)
 
Ikväll blir det mera jobb för mej och jag jobbar dessutom fortfarande på att bota denna bläiga förkylning..
 
//PIllan


Krya på dig! Har också jobbat då jag har journalistbesök från Nederländerna men jag hade föredragit lite bättre väder när det ska vandras, ridas etc.
Kram på dig!

Mums så gott de där såg ut att vara.... En smoothie tackar man inte nej till!=)

Åhh, mums! Älskar smoothie! Och jag älskar de där burkarna som jag sett lite överallt här i bloggvärlden....skulle vilja ha sådana!
Och vad mysigt det lät, med filmmys i soffan!
Hoppas ni får en fin måndag också,
kram Jennica





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se